Pages

28 grudnia 2011

Się porobiło. - cz. 33 - po świętach

Jest po świętach, więc już oficjalnie mogę pokazać dwa dziergadełka - prezenty.
Po pierwsze szal. Zwiastun już pokazywałam miesiąc wcześniej, tutaj. Po blokowaniu, wzór oczywiście bardziej wyraźny. Niestety, zdjęcia wieczorne, z lampą, na płasko, więc efekt średni. Mam obiecane od właścicielki, więc dorzucę, jak tylko dostanę. Wzór wpadł mi w oko na blogu NietylkoSZALenstwo i bardzo dziękuję właścicielce bloga za jego udostępnienie.


 



W ramach drugiego prezentu, powstały też kolejne mitenki. Tym razem w kolorze idealnie dopasowanym, do prezentowanego wcześniej szala.
Ponieważ wykonywane były bez przymiarek, stąd dla bezpieczeństwa dopasowania, tył zrobiłam ściegiem ściągaczowym podwójnym. Włóczka Angora RAM (40% moher i 60%akryl).


 Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze 'się nosić'. :-)



7 komentarzy:

  1. Ale masz talent do dziergania ! Piekne rzeczy robisz, musza sie podobac i dobrze nosic !
    Pozdrawiam cieplo!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor szala cudowny i wzór piękny:) Wspaniałe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szal ma przecudowny wzór, a rękawiczki świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie jak to jest. Pozostaje mi tylko mieć nadzieje, że będzie ok.
    Miło, że i Wam się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal bardzo elegancki. Na pewno będzie się wszystko dobrze nosić :-)Do mitenek i szla czapkę jeszcze dorób ;-)
    A możesz mi napisać, jakim wzorem robiłaś te fioletowy szal? Znajdę schemat w sieci?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzeczy, kolor szala bardzo mi się podoba i wzór też - w szydełku taki wzór nazywa się ananaskami. Pozdrawiam miedzyświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, uzupełniłam wpis o szalu niezbędnym linkiem. Dziękuję za pytanie, mnie się też na przyszłość przyda źródło.

    Tysiu, w schematach drutowych też są ananaski, ale jakoś na ten wzór w ten sposób nie spojrzałam. Ananaski kojarzą mi się inaczej. Ale, kto wie... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...