Pages

28 marca 2012

Hurra !

Byłam z Filonem jeszcze ostatnim rzutem na taśmę u lekarza (patrząc na godziny otwarcia kliniki - no, ale u mnie to normalne przecież :-) ), bo hrabia zareagował na szwy wewnętrzne podrażnieniem. Przy okazji poznałam wyniki Esty histopatologii (planowo jutro miałam pojawić się na wyjęciu szwów), uprzedziłam telefon z kliniki i .... jest OK ! Zero nowotworu !!! Hurrra !!! Jutro sprawdzimy krew i będzie już pełniejszy obraz. No i obgadamy cały temat już na spokojnie.
Dzięki za kciuki. ;-)

10 komentarzy:

  1. Ależ cudny pies!!!! To ja się dołączam do tych kciuków;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Dobre myśli zawsze przyciągają dobre rzeczy:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuję, dziękuję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło od rana przeczytać dobre wieści:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i całe szczęście! Oby Esta żyła długo i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wiadomości! Trzymajcie się ciepło i odetchnijcie już na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomite wiadomości:)Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, ciesze. Mam nadzieję, że i Wasze, które były po zabiegach już wracając do siebie. Esta swoje lata ma, ale skoro nie ma nowotworu, to przecież z resztą jakoś da się żyć, prawda ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale Asiu ! Niech sie psina cieszy dlugim zdrowiem!
    A i Filon mam nadzieje, wyjdzie calo ze wszystkiego .
    Podziwiam Cie za opieke nad twoimi czworonoznymi przyjacielami !
    Moc serdecznosci posylam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że nowotworu nie ma :) Dużo zdrowia dla ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...