Pages

14 listopada 2011

Candy świąteczne

Zgodnie z wczorajszą informacją, ogłaszam Świąteczne Candy w kolorach śniegowo-czerwonych. ;-)
Zasady tradycyjne, bawić mogą się wszyscy, posiadacze blogów i ich nieposiadacze. Najważniejsze, by zostawić w komentarzu informację o chęci brania udziału w losowaniu. Numer wpisu będzie jednocześnie numerem przyporządkowanym w losowaniu. I tak, kto ma bloga, proszę o informację na swym blogu o mojej zabawie, a osobom bez bloga, o pozostawienie swego adresu mailowego.
Losowanie w niedziele, 4 grudnia. Może uda się tak wysłać przesyłkę, by dotarła na 6 grudnia ? ;-)

Prezent 'trzyskładnikowy'. 

Biały, szydełkowy misiu, a może mały niedźwiadek w kolorze złamanej bieli (jasny ecri).


Filcowana na mokro choineczka z ozdobnymi koralikami, również w tzw naturalnej bieli czesanki (czyli nie wybielanej).
O dodatkowo, ceramiczny kubeczek. Rodem z Chin.

Czyli taki zestaw.
Oczywiście bez gałązki.


A tutaj dwa zdjęcia do wyboru, jako baner zabawy.

118 komentarzy:

  1. Jakie cudeńka, a ten misiu jest słodki :)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny cukierkowy zestaw więc proszę mnie wylosować.Pozdrawiam.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy miś :) Same cudeńka :) Oczywiście nie wygram , ale się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiak jest boski ;)
    chętnie się zapisuję, bo śliczny jest cały zestaw
    zapraszam do siebie na małe co nieco
    http://halula.blogspot.com/2011/11/komu-komu.html
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj spodobały mi się te słodkości... zapisuje się...
    Marlena
    mój mail:milusiama@vp.pl

    Asiu..zapisz... :) do ..zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  6. cuda i takie ładne kompozycje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście staję w kolejce bo słodkości są prześliczne:)idę pobaraszkować po Twoim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, takie śliczności rozdajesz, że grzechem byłoby nie stanąć w kolejce już od dawna poluję na szydełkowego misia ale ciągle mi ucieka :))) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuję szczęścia kolejny raz ;) nagrody przecudne, na mikołajki prezent jak znalazł. anna.k8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja też się zapisuję. Może tym razem szczęście mi dopisze ?
    Baner wstawiam u siebie na blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Misiu to taki słodziutkie smutne stworzonko... U mnie będzie mu weselej ;) A choinka jest idealna do mojego pokoju, zwłaszcza rozmiarowo! Kubeczkiem też nie pogadzę :) Może w końcu uda sie wygrać? Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako cielę nie wystąpię bo nie masz dzwoneczka ;)
    Ale i tak się zapiszę, choćby na przekór :DDD i koniecznie chcę z gałązką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja, i ja!!! Same cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Misie zawsze byly moja ulubiona zabawka, a ten jest niesamowicie uroczy !
    Staje w kolejce ! I pozdrawiam goraco !

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny zestawik;i ja jestem chętna by te piękności przygarnąć:)
    Korzystając z okazji zapraszam na moją rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Misio to istny słodziak. Chętnie się zapisuje, a może to do mnie przyjdzie Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio mam manię kubkową. Zapisuję się.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miś, choinka i kubek....
    Super zestaw.
    Może, jeśli szczęście się do mnie uśmiechnie, biały miś zaprzyjaźni się z moim szarym kotkiem...

    renata1509@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tym misiu i z miłą chęcią bym go przygarneła, więc się zapisuję!!

    OdpowiedzUsuń
  20. taka choinka to marzenie! a misiu do wyprzytulania :D
    boski!

    mogę dołączyć do zabawy...?

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudeńka u Ciebie, dopisuję się i ja

    pozdrawiam
    Blanka
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  22. Misiaczek jest cuuudowny :)
    zgłaszam się :)
    obserwuję

    zapraszam na swoją wygrywajkę

    OdpowiedzUsuń
  23. Istne cudeńka :) biorę udział może się uda :)
    zureczek85@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo sympatyczne
    pozdrawiam

    http://wieczki3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. już sobie wyobrażam gorącą czekoladę w takim kubeczku - fajniutko by było:)
    Choineczka była by piękną świąteczną ozdobą - taką perełką:) A miś - kocham misie, ten jest bardzo urokliwy:)
    Oczywiście nie mogłabym nie spróbować, więc się zapisuję i zapraszam również do siebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie się ustawię po te słodkości, bo wszystko takie piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja rowniez chetnie sie zapisuje i zapraszam na swoje candy ::)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja :)
    odinat@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się ;)
    loOovelyy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodkie ! Zgłaszam się !
    jaga15@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również przyłączam się do zabawy:).
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  33. Candy trzyskladnikowe, podoba mi sie ...zapisuje sie i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  34. Trafiłam na Twojego bloga w poszukiwaniu inspiracji szydełkowych. Od lat nie miałam szydełka w dłoniach ale zainspirowana tym misiem i innymi cudami już dziś zacznę nadrabiać zaległości!
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. o mały włos a bym przegapiła:DDDD
    już ustawiam się w kolejeczce:)))
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    Zapraszam również do mnie, na mikołajkowe  anielskie Candy

    OdpowiedzUsuń
  36. szczerze mówiąc z tą gałazką tworzy piękny zestaw, ale bez niej też piękny misio w kolorze białej naturalnej czesanki prosto z chin... hehe:)ale w kolejeczce czekam;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie przygarne twoje słodkości! Całość cudna!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też się zapisuję. www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. piekny candy sliczny miso z wielka ochota ustawiam sie w koljece

    OdpowiedzUsuń
  40. Miś uroczy, choineczka wprost wymarzona i kubeczek jak kapka koloru. Nieśmiało poproszę o dopisanie mnie na listę chętnych.
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam:)
    http://dompoddobra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ustawiam się w kolejce po te biało-czerwone śliczności:) rudanetta@gmail.com pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko takie urocze,może sie poszczęści chociaz raz,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  43. O matulu jakie słodkości!! Dobrze, że nie trzeba wybierać między misiem, choineczką a kubkiem bo nie wiem, chyba nie dałabym rady...
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale słodziutkie :) jak na candy przystało :) Ustawiam się w kolejce i zapraszam na rozdawaję u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Misiak słodki, a choinka jak z waty cukrowej, wszystko chetnie bym schrupała więc dołączam do kolejeczki

    OdpowiedzUsuń
  46. Choinka wspaniale mój stolik by ozdobiła bo dziura z żelazka tam się pojawiała.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Sliczny zestaw :)
    Chetnie wezme udzial w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  48. 50. oby nr był szczęśliwy
    Misio i kubeczek są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. się ustawiam,
    Cię pozdrawiam!
    i zapraszam na moją zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Misiulek jest przeuroczy!
    Misio, chodź do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj.... może się uda??? Chętnie zaopiekuję się małym misiem polarnym, a choineczka pięknie wkomponowałaby się w moim domku :)
    Niecierpliwie czekam na 4 grudnia :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.
    http://kasiulkowo-katarzynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękny zestaw, w pięknych kolorach. Cudnie podkreśli magie świąt. Zapisuję się i równiez zapraszam na candy do siebie, nie dość że zbiorowe, to jeszcze podwójne ;o))

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten miś jest cudowny...
    Zapraszam na moje candy. monia0083.blox.pl
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się po te słodkości:) Ach chciałabym taki prezencik na Mikołajki:) No i gdyby była taka możliwość to i gałązeczkę bym przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  55. fajny świateczny zestawik, z checia staje w kolejce:))) pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dolanczam do chetnych:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  57. Miś - słodziak uroczy! Ja mam 4 XII urodziny... Dołączam do chętnych - AJ aggajas(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale śliczności, nie mogę ominąć takiej zabawy, wiec staję w kolejce i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uroczy miś! Zgłaszam się.
    E-mail: xsaraxpaxtonx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się do candy
    Jeżeli coś wygram (a może mi się uda) proszę napisać na email kriter26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Misiu tak na mnie patrzy, że chętnie go przygarnę, a i choinka piękna jest. Staje w kolejce. Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się do candy!
    Misiu jest uroczy , aż chcę się go mieć! Choineczka zresztą też bardzo mi się podoba , miło by było postawić ja na wigilijnym stole:)

    Zapraszam także do mnie na candy!
    www.kurnikdomowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne, klimatyczne candy. Muszę wygrać ten zestaw! :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Marzy mi się taki Misio:) Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  65. Boże jakie cudowności;)) staje z ogromna przyjemnością;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. (margolcia)
    miś ma uszy do targania po to misiem jest,by mieć coś do przytulania i wytarcia łez,
    choineczka w śnieżnej bieli zdradza,że już nastał
    świąteczny czas,
    więc to radość dla każdego z nas,
    by już było całkiem miło,
    dobrą kawkę by się wypiło,
    wszak zestaw malinowy,
    tak iście mikołajkowy ;-)

    e-mail:marketing@ab.bydgoszcz.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. ale słodkości! Z wielką radością ustawiam się w kolejce:) elo45@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudne candy :).

    Mam nadzieję, że ten zestaw trafi do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się i ustawiam w kolejce :)) Info na moim blogu http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  70. uroczy zestawik, Misia pewnie mój synek by przygarnął.
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Niedźwiadek jest uroczy! Dla niego ustawiam się w kolejce :) Chętnie cię przygarnę biały misiu :D
    Pozdrawiam
    Ania
    http://robotkowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Staję w kolejce po te cudowne prezenty :)i zapraszam również na moje Candy:
    http://sekretnyogrod.blogspot.com/2011/11/swiateczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  73. O matko.. i córko... jakie wspaniałości...ustawiam się grzecznie w kolejce..pozdrawiam serdecznie Nieszka71 a.ksiezniak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. mis jest cudowny! zapisuje się i z niecierpliwością czekam na losowanie.pozdrawiam.Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  75. Misiek jest cudny!!
    Zgłaszam się i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. WITAM SERDECZNIE...JAKIE TU ŚLICZNOŚCI...CHĘTNIE DOPISZĘ SIĘ DO ZABAWY...

    OdpowiedzUsuń
  77. wpadłam i zostaję! :)
    i chcę misia :) mój synek by się ucieszył :)
    http://evenstarmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Jakie piękności! Zgłaszam się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Boski komplecik! Ale kubek z łośkami skradł serce mne najbardziej :) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo chętnie przygarnę tego ślicznego misiaczka.
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  81. Ustawiam się w kolejkę;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. bardzo mi miło że mogę brać udział w rozdawaniu cukierasów

    OdpowiedzUsuń
  83. zapisuję się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Same słodkości u ciebie. Misio jest uroczy:)
    Chętna !
    Zapraszam również do mnie na cukierka

    OdpowiedzUsuń
  85. ale cuda! zapisuje sie ! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. No to ja też się zapisuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się. :-)
    Mój blog, na którym jest notka: liliowaa.pinger.pl
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Ustawiam się w kolejce. ;)
    Mail: sjulluk@wp.pl
    Cudny miś!

    OdpowiedzUsuń
  89. Ojej jaki słodki zestaw - misiu jest przeuroczy :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam ;)
    Sympatyczny zestaw ;)
    Oczami duszy już widzę u siebie te cudeńka
    Pozdrawiam świątecznie ;)
    Magda
    desire_28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako: moniooo
    e-mail: moniooo@gg.pl :)
    Miś jest słodki, boski, że aż brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Z przyjemnością wezmę udział ;) Dla takiego misia:)

    Pozdrawiam ;)
    kubuskaczor11@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. o jejciu jakie słodkie! Nie mogę się napatrzeć !
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudeńka.
    paulinapa12@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się :)
    Blog z notatką o rozdaniu:
    troja.pinger.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Staję w kolejce po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jakie cudeńka z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. słodziutki misiaczek i cudna choineczka... piękne ozdoby na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Z chęcią wezmę udział, przesłodki miś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się kropkanadj@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Jakie cudnosci:) Misiu jest marzeniem...:)Calutka reszta tez:) Zapisuje sie:) Pozdrawiam
    noemii@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Ustawiam się w kolejce i szybciutko zamieszczam banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  102. ojjj ojjj ojjj jaki cudny MiSiU :)
    zakofałam się w nim
    a spróbuję i się zabawię
    pozdrawiam Maggddaaa

    OdpowiedzUsuń
  103. cudne prezenty. Ustawiam się w długiej kolejce.
    4.12 mam podwójne święto, może los się uśmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się :) A bannerek wstawiam na mojego bloga do zakładki "Konkursy" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. cudownie. Zapisuję się. 4 grudnia to dla mnie wyjątkowa data, wiec może się uda?

    OdpowiedzUsuń
  106. to ja jeszcze tak na sam koniec zgłoszę się po te piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  107. O! ale fajny zestaw z misiem przesłodkim. Chętnie się dopisuję do długaśnej listy uczestników Twojej zabawy. Pozdrawiam cieplutko /violka

    OdpowiedzUsuń
  108. Cudeńka! Napatrzeć się nie mogę :)
    Ustawiam się w długiej kolejce.
    iwona,spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Prześliczny zestaw! Z miła chęcia zostałabym jego posiadaczką:)
    kaminskaaania@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetne!
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  111. Uwielbiam wszelkie misie i takie piękne kubki....chińskie:D

    OdpowiedzUsuń
  112. z chęcią przytulę misia ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. zgłaszam się .;) - kAmaa.
    kama.11101996@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Cudowny ten misio, a i choineczka wspaniała. Szybciutko ustawiam się w kolejce.
    Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Czy jeszcze zdążę?? Ustawiam się i czekam na wynik ;)
    http://szmaragdowykotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...