Pages

12 listopada 2013

Niemożliwe bywa jednak możliwe.

Hurra !
Niesamowite !
Będę miała książkę o przędzeniu. I to po angielsku. Wyzwanie wielkie - podwójne, ale się bardzo cieszę, że to właśnie mnie wylosowano w Candy u E-wełenki.Tu dziękuję również Finextrze, że mnie powiadomiła.

Ten słodki cukiereczek, to..... tadammmmm 

Zdjęcie pochodzi z bloga E-wełenki.

Mój wpis zgłaszający do Candy był podszyty w dużej mierze niewiarą w wygraną, a tu proszę ! :-) 
Cichutko powiem, że w ciągu 3-4 ostatnich dni też mi szczególnie miło się robiło na serduchu, bo i dwie inne sprawy, na których szczególnie mi zależy (życiowo), żeż drgnęły w dobrą stronę, więc... cichutko, by nie zapeszyć - Wielkie Dzięki !



4 komentarze:

  1. Gratuluję Asiu. I trzymam kciuki aby te życiowe też pozytywnie się zakończyły

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) do mnie też coś od Kariny leci :)
    pamiętam Twoją niewiarę z komentarza i tym bardziej się cieszę, że na Ciebie trafiło :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nam się trafiło, prawda ? ;-)
      Tobie też gratuluję !

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...