Pages

21 kwietnia 2018

Się Porobiło - cz. 215 Nowa obroża

Trochę to trwało. 
Model z przesuwnym kółkiem regulacyjnym zacisk, który 'chodzi' inaczej nieco, niż typowy martingale podpatrzony na chińskim Alli... Mam nadzieję, że się sprawdzi. Tym razem taśma nośna czerwona szer 4 cm Kłopotem jest znaleźć fajną kolorową tasiemkę, by pasowała do dużego psa i była odpowiednio szeroka. Większość 18 -25 mm. Ale jakoś wygląda tutaj to 2,5.


 Ten biały dzyndzel, to odblask. Nie wiem, jak będzie się sprawował, ale kiedyś kupiłam kawałek i była okazja wszyć. :)


 Model nie chciał pozować. Więc jakoś, na leżąco... łaskawie. ;-)


Do tego przepinana dłuższa smycz czarna. Sprawdziła się długość poprzedniej (niebieskiej), więc ta jest identyczna. 

I tyle, póki co. 


6 komentarzy:

  1. Szczęściarz-szczęściarz ten Joszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jemu to obojętne, co ma 'ubrane' :D Jednak sąsiadka doceniła ! :)
      Dzięki. :)

      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Dziwny ten Joszko że mu to obojętne, ja bym jednak była dumna nosząc taki naszyjnik ;-) Nawiasem mówiąc mam jeden sznur szydełkowo-koralikowy w tej kolorystyce i bardzo go lubię :-D Fajna obroża, niech służy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Prawda, że to ładne zestawienie kolorów ? :)))
      Obroża póki co, tydzień działa i jest ok. Chwilami mnie estetycznie wnerwia, bo jednak kółko zaciskające przesuwa się tylko po wewnętrznej taśmie, co chwilami 'mało estetycznie' układa tę część przednią, ale to tylko chwilowo, jak się wyrówna samo, to jest ok.

      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Fajnie wygląda:) ostatnio chciałam kupić taką taśmę dla mojej suni ale też nic ciekawego nie znalazłam. Poprawiłam puszorek innym kolorem i już:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam wygooglać, to to puszorek. :) Chodzi Ci o uprząż, takie psie szeleczki ? :)
      Taśma z łapkami mi się podoba. W ogóle mi się wiele taśm podoba, ale ona dla mnie są za wąskie. Przynajmniej to celów obrożowych. :)

      Pozdrawiam !

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...