Pages

10 kwietnia 2015

Łooooooo...wiecki :)

Pomysł zabarwienia owieczek pojawił się od razu, gdy tylko owieczki wyskoczyły z paczki-niespodzianki. I od razu wiedziałam, że będą białe. Fakt, czekały i czekały, bo nie chciałam malować pierwszą z brzegu białą farbą i się doczekały. Jako pierwsze (po meblach) i nie ostatnie (!)  trafiły pod pędzel. Drewno zostało pomalowane farbą w kolorze biały pieprz z serii Bloom firmy Liberon i potraktowane woskiem bezbarwnym Starwax - zgodnie z procedurą barwienia drewna użytkowego.Porządnie, a jak - malowanie - ścieranie wełną metalową - malowanie - woskowanie - polerowanie - woskowanie.
Owce są dwie. Mniejsza i większa. Obie takie same i bardzo sympatyczne. Nie wiem z jakiego drewna wykonane, nie znam się, ale z dość twardego.

Poniżej widać oryginalne - golaski. Też świetne, prawda ? 

I taka ciekawostka słodka. Kupione w sieci 'owadzich' sklepów spożywczych ciasteczka wielkanocne. Niestety, większość z ciasteczek była połamana. Szkoda. :)





6 komentarzy:

  1. O ! tutaj biały się sprawdza. :))) Właściwie, to dokończyłaś je sobie.
    Miałam te same ciasteczka, ale w kształcie jajek. Były też zajączki, ale owieczek nie widziałam. Też większość połamanych. :-( Ale fajne, na szybko, to herbaty, czy kawy, nie ?

    Kate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-)
      Ciasteczka faktycznie przyjemne 'na szybko', jak to powiedziałaś. Jajka też widziałam i chyba było coś jeszcze, ale nie nie zajączki. Szkoda, że połamańce. :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dzień Dobry
    Czy mogę wiedzieć skąd się biorą takie drewniane owieczki ?

    Babcia Jadzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Babciu Jadziu. :)

      Moje owieczki były prezentem. Jednak z tego, co pamiętam, pokazała mi je w necie obdarowująca i była to oferta kogoś, kto 'pracuje' w drewnie. Ktoś wycinał różne rzeczy, między innymi i takie owieczki. Ale było to ponad rok temu i nie wiem, czy odnajdziemy źródło. Jednak zapytam, może ma gdzieś notatki.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Babciu Jadziu, mam ! Owieczki pochodzą z http://fouroaksshop.blogspot.com/

      Usuń
    3. Dziękuję. Bardzo dziękuje. :-)

      Babcia J.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...