Pages

17 lipca 2012

Południe-Północ

Kilka dni temu, przypadkiem natrafiłam  w TV na film Łukasz Karwowskiego z 2006 r 'Południe-Północ'. Z pozoru banalna treść, zakonnik opuszcza klasztor, wędruje nad morze, po drodze spotyka młodą dziewczynę, która przyłącza się do wędrówki. I cóż... z czasem poznają się bardziej. Polskie krajobrazy, sielskie i anielskie, dla niektórych pewnie nudne, bo polskie, ale przeplatane prozą codzienności. Film w klimacie filmów Andrzeja Kondratiuka i Jana Jakuba Kolskiego.


A tutaj chyba można oglądnąć cały film.
Siedzi mi w głowie cały czas. Może trafił na odpowiedni grunt emocjonalny, a może za dużo myślę...


3 komentarze:

  1. Coś nie mogę się dobrać do tego filmu... czy muszę się zarejestrować by móc go obejrzeć? Szukałam na Jutubie, ale niestety nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem, nie sprawdzałam. Może w domu coś znajdę. W pracy mam blokady na filmy. Może na iPla będzie ?

      Usuń
  2. Muszę się rozejrzeć za tym filmem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...