Pages

13 kwietnia 2016

Się Porobiło - cz. 149. Japońska torba - Japanese Knot Bags

Japanese Knot Bags - to nazwa, pod którą w necie można znaleźć szyte torby mniejsze i większe, proste z charakterystyczną cechą - jedno krótkie, drugie długie ucho. Długie przekłada się przez krótkie i ... finał. Ze zdjęć wynika, że mogą to być formy z dnem okrągłym, ale i też bez dna. Moja ma dno okrągłe.

Mnie w szczególności urzekło zdjęcie znalezione na  Pinterset i tak powstała taka torba.


Największym problemem jest ustalenie proporcjonalnych wymiarów do potrzeb. Torba ma służyć codziennie do noszenia śniadania do pracy. Szperając w necie, natrafiłam na rysunek, który posłużył mi na model i tak powstała moja Japanese Knot Bags. ;-)


Nigdzie nie było wspomniane, czy boki są usztywnione, z czego wykonane, ale pomna wcześniejszych doświadczeń z szyciem z bawełnianych tkanin, każdą ze stron, zarówno wierch, jak i środek podkleiłam flizeliną naprasowaną na tkaninę. 
Torba może być dwustronna. :)




10 komentarzy:

  1. O jaaaaa :D
    Genialne umysły myślą podobnie ;)
    Ja właśnie też uszyłam sobie taką torebkę, ale w wersji nieco mniejszej jako torebkę na robótki :D Ot taką żeby sobie wszystko co potrzeba wetknąć i całość do dużej torby na ramię, albo móc se zawiecić na nadgarstku :)
    Ale fajnie ta twoja wyszła :) Ja swojej w ogóle nie podklejałam ale że generalnie jestem krawcową niczym z koziej rzyci waltornia to i mi to do głowy nie przyszło :)
    https://lh3.googleusercontent.com/-JBhBJ3cMPvg/Vw48sSYMfsI/AAAAAAAASaw/30ESy3jMcj8E4KHuZ_b2hTzqIadXvYzKwCCo/s512-Ic42/IMG_0215.JPG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mała, jak Twoja, czy większa, każda przydatna. ;-)
      Super, nie ?

      Usuń
  2. Hre hre, śniadanka do roboty to chyba podobnych gabarytów zabieramy :-) Fajny pomysł z tą torbą. Mnie z kolei po głowie chodzi uszycie śniadaniówki, ale no właśnie, rozmiary. To już może taką torbę uszyć :-) Coś mnie ominęło tutaj ostatnio, i nowe uszytki, i nowe wełenki, i udziergi, wszystko takie ładne i tak szybko powstaje. Nie nadążam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na torbę, lekka, pomysłowa. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wymyślili inni, ale radość z posiadania i praktyczności dla większości. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ależ odlotowa jest ta torba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak zwykle tylko czytam a z napisaniem czekam na dwie wolne chwile :)
    Dzisiaj hurtowo : nocne wdzianko bardzo mi przypadło do gustu a szczególnie spodenki bo sama w takich sypiam :) Też sobie takie uszyłam ale ze zwykłego podkoszulka.
    Torba świetna i bardzo mnie interesuje jej funkcjonalność czy te duże ucho można założyć na ramię ?
    Wolę nosić coś na ramieniu niż w ręce :)

    Uściski z całkiem wiosną opanowanej okolicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię 'spaniowe' spodenki, ale jednak, jak jest cieplej. :)
      Japońska torebka w tych wymiarach, co u mnie ma na tyle długie ucho, by spokojnie mogła wisieć na ramieniu. Możliwe, że jak ktoś wyższy, to trzeba by dłuższą. Też tak właśnie często noszę, mając dodatkowo babską torbę na ramieniu.

      Ściskam wiosennie, chociaż u mnie wszystko rośnie tak jakoś powoli.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...